Nebun de legat…

Pentru tine scriu…

Iar nu dorm…

Posted by parintele2 on 16 October, 2008

Deja 4 minute s-au scurs. A fost ora 12…E o noua zi. De fapt o noua noapte. Of urasc cand mi se intampla asta. Nu vroiam sa scriu nimic de noapte, de intuneric, de bufnite, de stele, de non-stopuri, de blitz-urile de la camere, de “Liniste ca vreau sa dorm”, de becuri cu senzor, de somnifere date pe gat, de pipite pe centura, de taxiuri cu suprapret, de semafoare cu galben intermitent, de curse ilegale,de ultima tigara pe balcon, de laptele indulcit baut inainte, de night-club-uri, de motocicletele enervante (n-am nimic cu voi dar voi ce soare aveti cu somnul meu?), de telefoane date fara niciun rost, de cai verzi pe pereti, de platinum spice, de convorbiri mai ieftine, de tantari obsceni cu trompele lor, de… GATA.

Ce vroiam de fapt sa va spun este ca nu le prea am cu tehnica. Adica imi place sa consider ca le am. Sunt roman. Daca se strica ceva, STIU sa repar. Chiar daca il stric mai tare… Dar eu STIU sa repar. La fel cum e si cu jigleurul – orice problema ai la masina, scoti jigleurul, sufli de doua ori, il bagi inapoi si merge. Si la pana merge – garantat. Suntem romani. Trebuie sa mearga. (nu stiu daca am scris corect “jigleur” – imi asum responsabilitatea…).

Deeeeeeciiiii – colegul meu de apartament (dragul de Radu) mi-a zis ca “mah, ca plm, e fain blogu, aberezi cam mult dar asa esti tu, dar nu o sa stau sa intru in fiecare zi sa citesc ce scrii… De ce nu pui si tu un RSS?” Sa va explic ceva – eu de cand m-am mutat in apartament, router-ului ii spun “cutia aia neagra in care intra cabluri si da net”. Nu ma dau cocos cu ceea ce nu stiu. Adica ma dau. Ca sunt roman. Si ii raspund frumos “pai stii ca am incercat dar nu merge ca nu am voie ca nu ca car ca mar… Dar ce-i aia RSS?” Si uite asa dragii mei am aflat ca respectiva lighioana (in speta RSS) e o unealta (”tool” – dar sunt roman) care informeaza cand s-a scris ceva nou pe blog.

Cu alte cuvinte (si acum ajung la motivul pentru care am scris in ultimele 20 de minute – IN SFARSIT, da stiu…) – daca va face placere sa imi cititi aceste post-uri (descarcari intelectuale imi place sa le spun), va invit sa apasati pe “Intrari (RSS)” – teoretic ar trebui sa fie pe undeva in dreapta. Si asa va scutiti de efortul de a intra din ani in paste (sau craciun) sa verificati daca bibilica lu padre (asta’s eu) a mai produs ceva…

Va multumesc din nou pentru atentie si ne vedem data viitoare. Probabil maine seara. Poate despre dragoste. Poate despre ura. Sau amandoua… Sau ce vreti voi… Noapte buna dragii mei.

9 Responses to “Iar nu dorm…”

  1. eschiuer said

    Ohoo! Ce vrem noi? Dupa addon’ul (wtf, SUNT dar nu as VREA sa fiu roman) RSS feed sa-nteleg ca urmeaza optiune de ‘requesturi’, ca la trackere? Kewl.. now that’s a blog! Keep it up, bibilica of padre sau ce-i fi tu!

  2. Aln said

    Pupic pentru colegul de camera (dragul de Radu)…:D

  3. Nemesh said

    Cum poate Drq sa insinueze ca tu ai abera ??!!

  4. parintele2 said

    Pai chiar asta e problema… Ca nu a insinuat, mi-a zis in fata… Dar ce sa faci, cand tii la cineva treci peste astea…

  5. Mi se pare mie sau ai devenit putin obsedat de tehnica? 🙂
    Sper sa nu te plictisesti prea repede in masura in care un stimul repetat duce la pierderea interesului pentru acel stimul.
    So… Go! Go! Go!

  6. parintele2 said

    Sa-mi fie cu iertare fata de persoanele care se pot simti ofensate, dar te-ai plictisit vreodata de sex? Ma gandeam eu…

  7. Vb. despre asta peste vreo 10-20 ani, acum e prea efemer sa spui asa ceva ca doar acum ai inceput, acum cativa anisori in urma (x ani, x e variabil) :)))
    Oricum poti sa faci sex si in timp de scrii pe blog :)))

  8. 1weekFriend said

    Apropo de becuri cu senzori ….din discutiile mele se pare ca te-ai confruntat cu un astfel de “bec”. Acel BeC care rimeaza cu Berbec si care defapt e alceva…dar nu ma reped. 🙂 poate detaliezi intr-un urmator post 😉

    pAdre tine-o tot asa incantane:)

  9. Pufi said

    Mai fratele meu, tu ai ceva probleme.Inchide ochii si dormi nu mai abera noaptea pe “glob”.
    Hai pa, scrie si tu ceva interesant ca ma plictisesc…

Leave a comment